شرکت داری
شعار سال 98

رزومه مدير وب سايت

دوست عزيز سلام

سيد فريد بلادي هستم، از حدود 8 سالگي در کنار درس و مدرسه به کارهاي شخصي و آزاد مشغول بودم. ازهمان آغاز به کارهاي مختلفي چون تاسيس فروشگاه و داشتن نمايندگي هاي مختلف تا بعدترها ثبت و راه اندازي شرکت در زمينه هاي مختلف، با توجه به نياز روز کشور و بازار و هم اکنون در کنار امور مشاوره شرکت هاي مختلف، مشغول به تحقيق و مطالعه در زمينه هاي شرکت داري هستم تا بتوانم همواره مواردي را که براي شرکت داري و دائره امور راه اندازي، مديريت و توسعه شرکت ها لازم است بيشتر بياموزم، خودم استفاده کنم و به شما عزيزان نيز منتقل نمايم.  

نام و نام خانوادگي: سيد فريد بلادي موخر

تجربه کاري: 25 سال

عناومين کاري در گذشته و حال:

تکنسين فني، برنامه ريز تعميرات، مدير پروژه، کشيک ارشد تعميرات، مدير دستگاه نظارت، مدير عامل

1 - موسس و مالک فروشگاه پوشاک نيلوفر

2 - مدير مسئول، صاحب امتياز و مالک کانون آگهي و تبليغاتي بهار

3 - مدير عامل و مالک شرکت فرهنگي، تبليغاتي، بازرگاني مبتکران انديشه بازار

4 - مدير عامل، رئيس هيئت مديره و مالک شرکت فني و مهندسي پتساکو

5 - ايده پرداز و ناشر مولف اثر فاخر عمرنامه( دفتري براي مديريت زندگي شغلي و شخصي، حاوي يک سررسيد 40 ساله )

6 - رئيس هيئت مديره شرکت پترو سازه بينا

7 - رئيس هيئت مديره شرکت نيرو سامان اروند

8 - رئيس هيئت مديره شرکت مبتکران صنعت آفاق

9 - مدير عامل شرکت Industrial Spare ارمنستان

10 – موسس شرکت پايدار پولاد ايستا

11 – مشاور رئيس مدرسه عالي و بين المللي خاويار خزر

12 – رئيس هيئت مديره شرکت تعاوني ساماندهندگان آبکار پارسيان

13 – مشاور بيش از 50 شرکت در تهران و شهرستانها

 

مشخصات فردي :

نام ونام خانوادگي: سيد فريد بلادي موخر    متولد : 1351.06.15   ساکن : تهران

تلفن همراه 09126185306، پست الکترونيک S.faridbeladi@gmail.com 

 

سوابق تحصيلي :

ليسانس مهندسي کامپيوتر – گرايش نرم افزار

دانش آموخته مديريت کسب و کار mba ( مديريت استراتژيک )

 

سوابق تجربي و  اداري :

1 - مدير پروژه و نماينده تام الاختيار مدير عامل در پروژه رنگ آميزي و کنيتکس کاري ساختمانهاي پتروشيمي آبادان.

2 - مدير عامل شرکت کامپيوتري ستاره فريد با فعاليت هاي خريد، فروش و تعميرات کامپيوتر، راه اندازي شبکه، اينترنت، تايپ و ديگر خدمات کامپيوتري.

3 - مدير عامل کانون آگهي و تبليغات بهار با کليه فعاليت هاي تبليغاتي نظير طراحي، چاپ، فيلمسازي، اسکن، نقاشي و خطاطي، تابلو سازي، آگهي ها، مديريت رسانه، مشاوره تبليغات، تامين هدايا و غيره.   

4 - معاون برنامه ريزي تعميرات شرکت پتروشيمي آب نيروي بندر امام (برنامه ريزي تعميرات روزانه، اورهال و تعميرات پيشگيرانه واحد هاي مجتمع)

5 - کارشناس و معاون تدارکات کالاي شرکت پتروشيمي کيمياي بندر امام– کليه امور سفارشات، خريد و تدارکات کالا.

6 - قائم مقام مدير عامل شرکت مهندسي سامانه صنعت و انرژي– هماهنگي و مديريت کليه مناقصات، سفارشات، مديريت دفتر مرکزي، تامين نيروي انساني دفتر و پروژه ها.  

7 - دستيار مدير پروژه تحقيقاتي و تهيه دستورالعمل هاي پيش راه اندازي و راه اندازي 16 ميدان نفتي نفت مناطق مرکزي ايران در مهندسين مشاور مهرآرازان شهر.

8 - مدير پروژه نظارت بر گازرساني استان کرمانشاه–  شامل تجهيز و راه اندازي 18 دفتر نظارت در کل استان کرمانشاه، تامين و جايگذاري نيروي انساني و نظارت بر صدها پروژه خط انتقال گاز، شبکه هاي گاز شهري و انشعابات کل استان کرمانشاه با 64 پيمانکار، 100 نفر مهندس ناظر. در مهندسين مشاور مهرآرازان شهر.

9 - مشاور تبليغاتی برخي از مديران شهرداري، شورای اسلامي شهر و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در شهرستان هاي ماهشهر، بندر امام، آغاجاري، اميديه و هنديجان.

10 - مدير عامل شرکت فني، مهندسي و بازرگاني پتساکو، با کارنامه اي در زمينه تامين، مهندسي معکوس و ساخت داخل بيش از 2000 قطعه و تجهيز مانند انواع پمپ، گيربکس، مخزن، الک خشک کن شکر، 200 قطعه خودرو دروگر نيشکر و بسياري انواع قطعات مکانيکي مربوط به شرکت هاي پتروشيمي بندر امام، خوزستان، فجر، کيميا، آب نيرو، بسپاران، فن آوران، تندگويان، برزويه، مبين، پالايشگاههاي کرمانشاه، خانگيران، پارسيان، بندر عباس، نيروگاه نکاء، چوب و کاغذ مازندران، ذوب و آهن اصفهان، توسعه نيشکر و صنايع جانبي، کشت و صنعت کارون و بسياري شرکت هاي ديگر.

11 - مدير بازرگاني شرکت کشت و صنعت نيشکر هفت تپه، مديريت ادارات خريد، فروش، قراردادها و انبارهاي مجتمع.

12 – مدير بازرگاني شرکت سامان رهاورد

 13 - مدير مرکز آموزش هاي آزاد مدرسه عالي بين المللي خاويار خزر ( خانه مديران فردا ) 

توانائيها و مهارتهاي شخصي :

1 - امکان مديريت کلي شرکت به عنوان مدير عامل و يا قائم مقام مدير عامل و راهبري شرکت با بهترين بهره وري، کمترين هزينه جهت رسيدن به اهداف سازماني.

2 - توانائي نوشتن استراتژي شرکت و هدايت لحظه اي آن در راستاي حرکت در مسير مورد هدف مديريت.

3 - توانائي راه اندازي صفر تا صدي شرکت، خريد تجهيزات مناسب، راه اندازي نرم افزاري و سخت افزاري شرکت، استخدام نيروهاي انساني مورد نياز.

4 - تاليف شرح وظايف پرسنل و روش هاي گردش امور در هر شرکت با توجه به نحوه صحيح آن و با اعمال نظرات خاص مديريت سازمان.  

5 - مسلط به امور استعلام ها، مناقصات، مزايدات و قراردادهاي بخش خصوصي با سازمان هاي دولتي.

6 - تسلط کامل با بازارسازي، بازاريابي و فروش محصولات و توسعه انواع شرکت و کسب و کار ها.

7 - مسلط به برگزاري و شرکت در نمايشگاههاي مختلف در راستاي معرفي سازمان، اعطاء نمايندگي ها و فروش و عقد قراردادهاي همکاري با بازديد کنندگان.

8 - تسلط کامل به امور بازاريابي و تبليغات مدرن در جهت رشد، برند سازي و شکوفائي شرکت.

9 - تسلط نسبي با مديريت منابع انساني نظير برنامه ريزي آموزش، محاسبه و پرداخت حقوق، دستمزد و غيره با 20 سال تجربه مديريت پرسنل.

10 - تسلط نسبي با قوانين تامين اجتماعي، ماليات ها، کار، ارزش افزوده، ثبت شرکتها و غيره.  

11 - تسلط خوب با سيستمها و مراودات مالي، ضمانت نامه ها، اعتبارات، گشايش حساب در بانکها و ...

12 - تسلط کافي بر کامپيوتر، پرينتر، اسکنر، فاکس و ساير ابزار اداري جهت انجام کارهاي محوله.

13 - تسلط نسبي با سيستم هاي مديريت منابع تامين کالا و خدمات، سفارشات کالا، خدمات و خريد.

14 - تسلط بالا با کليه موارد شرکت داري و مديريت کسب و کار در ايران.